sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Vaatteita, vaatteita ja vaatteita



Oon ommellu tänään ja eilen paljon vaatteita nukeille, sillä en oo ollu tyytyväinen vanhoihin vaatteisiin joita oon tehny. Tänään oon kuvaillu nukkeja ja järjestelly nukkejen tavaroita. Oon myös sisustanut nukkejen hyllyä.  

Vaihdoin tänään Melodylle obitsun sillä loysin kaulatapit jotka olin kadottanut. En oo muuten vieläkään varma, että minkä peruunkin laitan Minnielle, mutta vähän aikaa Minnie saa pitää Melodyn suoristettua stock peruukkia. jota ei ole vielä suoristettu kokonaan kunnolla...






















2 kommenttia:

  1. Wow! Sulla on siis sairaan ihana blogi, laatukin on aivan mahtava! Löysin sun blogin ton Annikan postauksen kommenteista ja onneksi löysin! Itekin rakastan ratsastaa vaikka minä en saa enään ratsastaa :( Mut sulla on aivan ihana blogi, jään seurailemaan :3

    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista