perjantai 12. joulukuuta 2014

Keksin uuden shootti idean mutten voi toteuttaa sitä vielä.

tulipa pitkä otsikko..


en saanu tätä kuvaa isoksi :/


Heipsulivei! Tätä postausta on ärsyttävä kijoittaa sillä olen kipeä ja päätä särkee, mutta väsäsin nyt teille sen tavaravinkki jutun ja voisin huomenna tehdä sen kuvatarinan. No, mutta pidemmittä puheitta siirrytään kuviin!



Tälläisen mini hyllykön löysin  ihan peruskaupasta nimeltä kik siellä on siis vaatteita, leluja  ja sun muuta.

No mitä näistä sanoisi noi on ihan askartelu kaupasta noiden takana on pyykkipojat ja oon tehny sydämmet tohon liidulla,

Eli tämmönen talouspaperi juttu on helppo tehdä tekee tuollasen pidikejutun esim jostain askartelumassasta ja leikkaa talouspaperista tuommoisen suikulan ja liimaa esin sellain jännästi sen talouspaperin joistain kohdista niin ettei se lähde purkautumaan.

Ja voit liimata sen kiinni siihen pidikkeeseen jos haluat mutta mä en liimannut.

Mini joulukuusesta saa joulukuusen. c:

Jostain mini kasveista saa kasveja. c:

Ikeasta löytyy tämmönen setti joka on ehkä hitusen pieni mutta kuitenkin tosi hyvä.


Siinä ikea setissä tulee tuommosia pahvijuttuja ( niitä tulee enemmänkin kun nuo kaksi!).

Tuossa on jotain mitä oon tehny siitä askartelumassasta.



Sitten Sylvanian Familiesetten (kirjotetaanko noin :D) ruuista ja joistain tavaroista jotkut on pullipille hyvän kokoisia.

Esim terveelliset ruuat.....

...ja myös herkut

tossa muutama tavara.

Astioita

Tuossa kaikki mulla on niitä suomessa enemmän ja jotkun unohin ottaa tuohon.

Ja tämän löysin toysras:ista!

Tuossa lukee suomennettuna pyyhekumit (Siinä purkissa lukee saksaksi).

Tuoleja voi tehdä itse vaikka maitopurkista!

Nää on jostain mun barbie setistä. :D

Ton arkun löysin askartelu kaupasta.

Leluja voi tehdä esim vaikka pikku tommosita ööö mitö noi on en tiiä? :D :D

Eläin kumit on myös hyviä!

Ja noista mini herätyskellosta saa tosi hyviä no herätyskelloja. :D

Mulla on ainaskin Emilyn prifiilikortti sen kodin seinällä.

Tapetin saa esim jostain kuvio paperista.

Mattoja saa karvakankaasta.

Sänky on heppo tehdä itse kunhan suunnittelee.



Pikku peilistä saa sopivan peilin.

Itse löysin tuon korin, ämpärin ja kartelukannun täältä saksasta joulu torilta.

Mini pyykkipojista saa hyvä öö pyykkipoikia. c:



Anteeksi jos oli kirjoitus virheitä sillä päätäni särkee aikas paljon...


    


4 kommenttia:

  1. Jee toteutit mun idean jo nyt tää oli just semmonen minkä laita toivoin noi ylhäällä olevat kuvat on toosi ihania! Emily on mun mielestä sika söpö ja ihana! mikäköhän se shootti mahtaa olla? hmmm.. no pitääkin katsoa noita sylvania familyja (miten se kirjotettiin unohin jo ei varmaan menny oiken mutta onko sillä väliä). mutta sun blogi on siis ihan paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon pitkästä kommentista! Juu niitä kannattaa katsella kun löytyy nistäkin jotain sopiviakin pullipille. c:

      Poista
  2. Ihana tavaranesittelykierros👏💕

    VastaaPoista