maanantai 14. heinäkuuta 2014

Kt ja shootti

Hallo! Teen nyt siis kotiin tulo kt:n. Vai mikä se on? :3 Ja laitan ensin muutaman kuvan minun jä äitini tekemästä mekosta.



Mennäänpä sitten kt:seen
*Tekee*
Puhuu
Ajattelee
Huutaa

Emily = Emily
Minä =Lilli

KT: Koti 
outo nimi...

Emily: Hmmm...

Emily: *kävelee*

Emily: Iiiik!! jättiläinen! Älä syö!!!!!!
Minä: En mä syö syö... :3

Emily: Hihii. säikähdin. Olin vain etsimässä yöpaikkaa ja sitte kävi...plälalalalä...
ja sitten kävi niin että.......plalalla.. ja silleen hasssusti...plappala
Minä:sanoitko että etsit yöpymis paikkaa?


Emily: Jep! hih.. tai no jopa kotia.
Minä: voit jäädä tänne.
Emily: Ai no kiva. :)
Minä: Tule niin näytän huoneesi. 




Minä: tässä on makuuhuoneesi ja yläkerrassa on...

(jatkuu) Minä: olohuone!
Emily: Okei hyvä!
Emily: Heippa!!!!!!!!!!

Sori vika huoono laatunen kuva. No siinä se oli ei mikään paras mutta ihan ok kai. :3
Ja aloitetaan shootti sitten :)

Shoot:  Maalaus























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti