perjantai 11. heinäkuuta 2014

Jokin tupsahti ovelle! Lue alku teksi tärkeää tietoa kai! :3

Eli otsikosta voi päätellä mitä tuli. No pullip tietty! Neiti tuli eilen mutta en vaan voinut postata sillä olin liian iloinen eikä minulla ollut kuvia shoottiin. Ja ja neiti tuli yhdessä viikossa! Ja oli puoli viikkoa eteisessä sillä minä ja isäni luulimme että siinä on vaatteita... Mutta aloitetaan höpisen lopussa ja kerron kaiken laista mutta pääsette nyt shootin pariin jossa selviää minkä lainen neiti on!















Pullip romantic alice <3


























Nukke on siis Pullip romantic Alice! Neitosen nimi on Emily. Ja muuta voikin katsoa tuolta Emily palkista. 
Haluaisin kysyä odotiiteko mitä mallia? Kuvat ovat huono laatuisia tiedän. Sillä pelkään apiasia joita siellä oli satamiljoonaa! Juu ei mitään :3 Julkaisen varmaan muutaman päivän päästä lisää kuvia. 
Kun menen Suomeen lomalle niin tilaan Emilylle peruukin mollamaniasta, mutta en ole varma minkä peruukin otan. Seuraavassa postauksessa tulee varmaan kotiin tulo kt. Joten ei muutakun seuraavaan kertaan!
Vielä muutama kuva! 


Emily vilkuttaa kaikille ohi kulkijoille. :3




2 kommenttia:

  1. Mä pelkään kans ihan sikana amppareita. :3 Ja mikä Pullip on? Mitä sillä tehdään? Ja sori jos loukkasin pyhää Pullip-fanikerhoa tietämättömyydelläni. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä osaa oikeen selittää xD Mutta kannattaa katsoa Wikipediasta sieltä saattaa jotain löytyä. :3

      Poista